GÜNCEL
Yayınlanma : 26 Nisan 2022 13:05
Düzenleme : 26 Nisan 2022 13:12
Kanser hastalarının kullanması gereken ilaçların temininde yaşanan sıkıntı halen devam ediyor ediyor KKTC yine ilaç bulamama dönemi başladı. Özellikle kanser ,tansiyon ,ağrı kesici, ateş düşürücü ve kanser ilaçlarının çoğu yok. Vatandaş ‘Ölelim mi’ diye isyan ediyor. Eczacılar ‘sorumlusu biz değiliz’ diyor.