Nasiboğlu: Bu sistem kesinlikle işe yaramıyor
Koronavirüse yakalanan Sonuç Nasiboğlu Sağlık Bakanlığı ve KKTC Devleti'nden Covid olduğu için özür diledi. Karantina süresi boyunca kontrol edilmediğin, PCR testlerinin yapılmadığını hatta çağrı merkezine ulaşmayı başardığında telefonda kötü muamele gördüğünü çektiği video ile anlatan ve sosyal medyadan paylaşan Sonuç Nasiboğlu, “Covid olduğum için devletimden özür dilerim” dedi.












